close

我的朋友,我愛你們

真的,要不是有你們,我可能還再墮落,自怨自艾,

雖然有時候會吵架,但是一起經歷過的歡笑遠比淚水多,

如果時間能夠重來,我一定會把握住跟你們在一起的一分一秒,

佩芩,我最好的朋友,你給我希望,夢想,陪著我度過難關,真的好愛你喔!

妏憶,雖然我們也互相誤會過,但我還是把你當成很好的知己,你也這樣覺得嗎?

婷婷,我可愛的媽媽,你一直以來都是那麼純真善良,善解人意,愛你喔~要好好的當個新娘秘書喔!以後琪琪他們結婚就交給你啦()

曉蓉,你真的很活潑可愛,帶給我歡笑的你,以後也一定會有很多朋友的。

繹亘,你的活力帶給我陽光,感謝你一直陪伴著我們

奕珍,你很可愛,我們都喜歡你,你是個很好的垃圾桶,我的秘密不知不覺都被妳偷聽光啦!

依靜,肉肉的包子最cute,我是真心的覺得你很大方,以後一定很多人追啦!

世琪,籃球好手喔~祝你以後可以跟阿莊白頭偕老啊~哈哈~

筱雯,不知道該跟你說些什麼,該說抱歉,還是謝謝呢

宇軒,說真的,你超讚的!(這是我第一次真心的讚美你)很好的男生朋友!

莊子,世琪跟妳結婚的時候,一定要發喜帖給我喔!至於紅包喔再說吧!

家熏,乾兒子啊,什麼時候讓我娶媳婦~?要讓我鑑定一下喔!

大胖,你真的很搞笑欸~很可惜畢業以後再也聽不到你的笑話了

萬樺,雖然你的話不多,但是我知道你其實很有主見,以後要常常把話告訴我,知道嗎?

瑋婷,說真的,你是我非常真心想認識的一位朋友,加油!

雨彤,雖然我已經離開至善了,但是偶爾還是會想到你,然後就會笑,我喜歡你開朗的笑聲,和你的音樂,希望可以再看到你!

各位,我最要好的朋友們,你們….超讚的!(眼眶泛淚)預祝畢業快樂,然後,掰掰喔!

My friends, I love you ... Really, if it were not for you, I could also then fall, self-pity, although sometimes quarrel, but together experienced more than tears and laughter, if time is able to come, I will take with you in a minute,

Pei Qin, my best friends, you give me hope, dreams, accompany me through, I love you!

Wen yi, although we also mutual misunderstanding too, but I still keep you as a good friend, do you think so?

TINGTING, my dear mother, you always are so pure kind, considerate, loving you ~ to take when a bride Secretary ! later Ben they marry to me (laughs)

Xiao Rong, you are really cute, and laugh with me, then you will have a lot of friends.

Yi shan, your life give me Sun, thank you for standing with us ...

Yi-chun, you are very cute, we all like you, you are a very nice series, my secret unknowingly are you eavesdrop light!

Yi gin,you are most cute, I really think you are very generous, surely many people catch up!

Shih, basketball player ~ wish you can later known Zhuangzi ~ haha ~

Hsiao Wen, don't know what to say, sorry, thank you ...

You shan, you're chaozan! (This is the first time I really admire you) very good guy friends!

Zhuangzi, Shih married with you, be sure to send invitations to my! as Yep ... a red envelope Then we'll talk!

chah shin,ganerzi , come let me marry daughter-in-law ? let me identify the!

Hong ray, you really very funny Hey ~ unfortunately graduated won't hear you jokes ...

Wen hua, although your words, but I know you really own ideas, later often told me, know that?

Wei ting, really, you are my very sincerely would like to know of a friend, come on!

You Tong, although I have been away for good, but occasionally will think of you, then you'll laugh, I like your cheerful laughter, and your music, hope to see you again!

Ladies, my best friend are you .... chaozan! (Orbit Pan tears) wished the graduation happiness, then goodbye!

arrow
arrow
    全站熱搜

    鬼鬼~♥" 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()